Waarom grafisch ontwerp?

Eigenz-doodle – 4

Opvallend

Van concept naar opvallend design, we gaan altijd voor een coherent geheel. Met een duidelijke beeldtaal en een sprekende, visueel krachtige typografie. We gaan voor de WOW-factor. Dit is grafisch ontwerp op zijn hoogste niveau.

Eigenz-doodle – 3

Herkenbaar

Bij ons geen twintig in een dozijn, maar altijd een uniek en eigen grafisch ontwerp. Gekoppeld aan een goed concept, creëren we zo de sterke identiteit die meteen duidelijk maakt waar jij voor staat. We gaan voor een uitstraling die past bij jou en je beoogde doelgroep.

Eigenz-doodle – 6

Communicatief

Een goed ontwerp is niet alleen mooi. Het moet ook onderscheidend en herkenbaar zijn. Zo vertellen we met jouw huisstijl of webdesign jouw eigen unieke verhaal. Maar we ontwerpen ook boekcovers en productverpakkingen waarmee we meteen meer over de inhoud zeggen. Kortom, jouw boodschap voorop!

Geen twintig in een dozijn, maar altijd uniek en herkenbaar; jouw boodschap voorop!

foto magazine flatlay

Kracht van typografie

Tekst is voedsel voor de geest. Typografie tilt het naar een hoger plan.  ‘Als vanzelf’ brengt het je alle informatie die erin besloten ligt.

Vergelijkbaar aan koken maakt typografie van tekst meer dan alleen voedsel: de boodschap komt fijner verteerbaar over.

foto_boekenkast_plant

Plezier van print

Juist in deze digitale tijd past print precies. Je legt het weg en pakt het weer op. Naast voer voor je ogen is het tast voor je handen en gevoel voor de spieren. Het prikkelt je zintuigen en beklijft in je hoofd.

Een interessant weetje: wanneer je iets leest op papier, kun je deze geprinte tekst veel beter onthouden, omdat we tijdens het lezen een mentale kaart maken met onze hersenen. Dus maakt print duurzaam indruk bij je doelgroep en klant.