De vraag:
Een magazine [on- en offline] dat het podium vormt voor ondernemende mensen in de ideeënrijke IJsselvallei. Van Arnhem tot en met Kampen en Zwolle. In de IJsselvallei wonen 1 miljoen mensen, het is de economische back-bone van Oost-Nederland.
Vooral met als doel om inspiratie en verbindingen te leggen tussen mensen èn branches. Vooral in de regio die door de IJssel al eeuwen verbonden is.
De aanpak:
Met ijsselmoves wilde Eigenz zelf inititatief tonen in missie, design en content. Voor de site www.ijsselmoves.nl en het magazine hebben we gekozen we voor een onorthodoxe aanpak. Je vindt hier alleen maar gave verhalen, kekke fotografie mooie illustraties en heldere infographics.
Met dank aan de vele professionals die hier hun bijdragen aan hebben geleverd. Zonder advertenties en gratis verspreid via 500 hot-spots in de hele IJsselvallei.
Totdat Corona na 5 nummers roet in het eten gooide… Kortom we wachten op een reanimatie.
“IJsselmoves is het eerste initiatief in de IJsselregio met de bedoeling om verbindingen en bundeling van energie in een versplinterende regio te leggen. Bottom-up, voor denkers, doeners en durvers.”
Het resultaat:
Omdat we, samen met een enthousiast team van professionals en ambassadeurs die hier hun bijdragen aan leveren, werken. Vrij en onafhankelijk.
Doordat we steeds op zoek zijn naar initiatiefnemers; de denkers, doeners en durvers. Die vonden we ook bij organisaties als gemeenten, provincies, waterschappen of bij het bedrijfsleven met start-ups, MKB’ers en in stilte aan een doel werkende gevestigde bedrijven.
Omdat IJsselmoves niet door subsidies of overheid ‘gefund’ is geweest is het zo’n bijzonder initiatief. IJsselmoves, on- en offline magazine, werd namelijk betaald uit de bijdrage van de organisaties, de personen en de bedrijven die erin staan. Bottom-up heet dat – van onderop. Daarom gratis verkrijgbaar op 500+ hot-spots (ontmoetingsplekken) in de IJsselvallei.
Totdat Corona kwam en editie 5 het daarom net niet meer haalde.
Wil je meer zien, neem dan contact met ons op.
Communicatie uitingen: